top of page
  • Writer's picturebram.borka

První výtvor

Jako jeden z předmětů jsem si vybrala: Studio Arts: Drawing and Painting. A tohle je můj první výtvor...


Učitelka měla první hodinu proslov o tom, co je to umění a že bude mít pochopení pro naše umělecké já. Pak nám ale zadala první práci, která měla tolik kritérií, že jsem na chvilku zapomněla dýchat.

Kritéria: 2 opeřenci, 1 vodovková hora, naše křestní jméno a příjmení, 1 ovoce, min. 3 výstřižky z časopisů, strom nebo květinu, kreslit fixou, 3 různé vzory


Nevím teda, jak vám, ale mně se to zdá trošku přehnané... Tolik pravidel...


 

Práci jsem dokončila asi za týden, ale učitelce se to nezdálo. Hodinu máme každý druhý den a trvá 80 minut... Musela jsem dotahovat detaily k dokonalosti a ostatní skoro ještě ani nezačali. Po měsíci už mi to drásalo nervy tak, že jsem udělala ten divný kruh uprostřed papíru. Jednoduše jsem to dotáhla k dokonalosti...

Mám pocit, že jsme si moc nepadly do oka, ale vzájemně se respektujeme. Dala mi známku 100 %.

93 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page